brusszel


A Hyundai eredményrátája a BMW-hez közelít

Figyelő Online
2012.11.19  23:52   
mail
nyomtatás
A dél-koreai Hyundai Motor Co. nyereségessége javul, már megközelíti a prémium kategóriás autókat gyártó BMW jövedelmezőségét.
A január-szeptemberi periódusban a Hyundai 11,08 százalékos bruttó eredménykulcsot ért el, ezen belül a személygépkocsi üzletág 10,91 százalékosat. A BMW bruttó eredménykulcsa 11,38 százalék, ezen belül a személygépkocsi üzletágé 10,94 százalék. A Hyundai és a BMW eredménykulcsa lényegesen nagyobb a többi nagy autógyártóénál.

A Volkswagen AG és a General Motors Co. jövedelmezősége például 6 százalék körül van. Az eredményráta azonban a többi autógyártóhoz hasonlóan az idei harmadik negyedévben a Hyundai és a BMW esetében is csökkent: az előző negyedévhez képest a Hyundainál 0,09 százalékponttal, a BMW-nél pedig 1,2 százalékponttal.
MTI
mail
nyomtatás
címkék: AutóiparHyundai

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.



Kiegyezés a székely–holland sörháborúban

Magyar politikai siker is a Csíki Sör Manufaktúra és a Heineken kiegyezése - állítják kormányzati informátoraink.

Bajban a taxisok réme

Lemondott az Uber elnöke, Jeff Jones, miután a cég háza táján egymást érték a botrányok.

Alternatív valóságok

Igencsak eltérő a NOB és a helyiek véleménye 
a tavalyi ötkarikás játékok hagyatékáról, de a rengeteg gond mellett van azért néhány sikersztori is.

Jönnek az automata áruházak

Egyre több, főként a fizikai világban aktív nagyáruház vezeti be a legkülönfélébb online és elektronikus eladásösztönző praktikákat.

top200