A Hyundai eredményrátája a BMW-hez közelít
Figyelő Online
2012.11.19 23:52
A dél-koreai Hyundai Motor Co. nyereségessége javul, már megközelíti a prémium kategóriás autókat gyártó BMW jövedelmezőségét.
A január-szeptemberi periódusban a Hyundai 11,08 százalékos bruttó eredménykulcsot ért el, ezen belül a személygépkocsi üzletág 10,91 százalékosat. A BMW bruttó eredménykulcsa 11,38 százalék, ezen belül a személygépkocsi üzletágé 10,94 százalék. A Hyundai és a BMW eredménykulcsa lényegesen nagyobb a többi nagy autógyártóénál.
A Volkswagen AG és a General Motors Co. jövedelmezősége például 6 százalék körül van. Az eredményráta azonban a többi autógyártóhoz hasonlóan az idei harmadik negyedévben a Hyundai és a BMW esetében is csökkent: az előző negyedévhez képest a Hyundainál 0,09 százalékponttal, a BMW-nél pedig 1,2 százalékponttal.
MTI
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.