A 2011-es munkakezdés után viszont egyre bizonyosabbá vált: nem tudják tartani a szerződésben szereplő 2012. áprilisi átadási határidőt. Úgy tűnt, hogy az új hídszerkezet 2012 végére, a kapcsolódó munkák 2013 tavaszára készülhetnek el, a cég pedig kötbért fizethet.
A 4,2 milliárd forintos építési árból és a szerződés szerint napi 0,2 százalékos kötbérből kiindulva minden elvesztegetett huszonnégy óra 8,4 millió forint kötbért termelt volna. Vagyis önmagában a hídszerkezet átadásának nyolc hónapos csúszása több mint kétmilliárd forintba kerülne. Ekkora kötbért azonban a hídépítésre kötött szerződés nem enged meg, a maximális összeg az építési ár 15 százaléka lehet, vagyis ebben az esetben körülbelül 630 millió forint.
A cikk szerint a NAV-nál idén februárban döntöttek arról, hogy a vásárosnaményi híd szomszédságában az adóhatóságnak feltétlenül szüksége van a kamionok ellenőrzéséhez egy telephelyre, amit a Tisza-híd beruházásához kapcsolódóan kell megépíteni.
A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium nem sokkal később a vásárosnaményi híd szerződésének módosítására kérte a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztőt. Így a 4,2 milliárd forintos beruházás szerződése kiegészült egy 29,9 millió forintos telephelyépítéssel, és ezzel köddé vált a kötbér fizetésének réme, mivel változtak a határidők is - fogalmaznak a cikkben.
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.