Beszólt az Audi a többieknek
Figyelő Online
2012.12.01 18:36
Az Audi az évtized végére a Mercedes és a BMW megelőzésével a legnagyobb prémium kategóriás autógyártóvá szeretne válni.
"2020-ig a legnagyobb prémium márkává kívánunk válni, de már most is müncheni kollégáink sarkában járunk" - jelentette ki Rupert Stadler, az Audi vezérigazgatója a német Bild lap szombati számában megjelent interjúban, a BMW-re utalva. A BMW-nek már a Daimler is hadat üzent.
Dieter Zetsche, a Daimler elnöke, a Mercedes-Benz vezérigazgatója egy évvel ezelőtt jelentette ki, hogy 2020-ra megelőzik a BMW-t forgalomban, és addigi eladásaikat duplájára, 2,6 millió autóra növelik. Az Audi elsősorban a külföldi piacokra összpontosít. "Globális autógyártó vagyunk. Miközben a világpiac tovább növekszik, az európai piacra összpontosító márkák veszteségeket kénytelenek elkönyvelni" - mutatott rá Rupert Stadler.
Októberben az ingolstadtiak 14 százalékkal növelték eladásaikat az egy évvel korábbihoz képest, a BMW 13 százalékkal, a Daimler személyautó-érdekeltsége "mindössze" 6,2 százalékkal. Az Audi vezérigazgatója hisz az elektromos autózás jövőjében: "a hatótáv, az ár és a töltőállomás-infrastruktúra területén bőven van mit javítani, de ez még nem kellene, hogy elkedvetlenítsen bennünket, hiszen csak most kezdtünk bele. Az elektromos autók német utakra 2020-ig előirányzott egymilliós számát mindenkinek szem előtt kell tartania, aki maga is jelen akar lenni" - fogalmazott Rupert Stadler, az Audi vezérigazgatója a német Bild lapban megjelent interjúban.
MTI
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.