A fejlett világ vezető cégei az utóbbi években különösen sok energiát fordítanak arra, hogy a marketinginformációk körül minél nagyobb hype, azaz felhajtás alakuljon ki, amit az ehhez hasonló rendezvényekkel jól lehet támogatni - írja a friss Figyelő. Nem a régi módszerekkel sulykolják az üzeneteket, hanem egyre több példát másolnak a show-bizniszből.
Ma már nemcsak a vásárlók tömegeit, hanem az üzleti partnerek hozzáállását is hasonló eszközökkel igyekeznek befolyásolni. Persze igazán nagy, világraszóló felhajtás akkor alakul ki, ha az adott cég a fogyasztók széles tömegei számára állít elő termékeket, nem pedig csak vállalatok részére, mint az IBM. Az ilyen fogások mestere természetesen az Apple, amelynek bejelentéseit internetes posztok milliói, hírek és híradók százai kapják fel még ma is, amikor a cég (és saját) ikonikus karakterét megteremtő Steve Jobs már nem él.
Hogyan működik az Apple-felhajtás? - Mit tanulhatnak belőle a cégek? Kiderül a Figyelő hetilap ma megjelent összeállításából.
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.