A Porto tehát összesen 13-14 milliárd forintot is követelhet a fővároson, októberben ugyanis bejelentették, hogy súlyos szerződésszegésre hivatkozva beperlik a fővárost a szerződés szerint járó teljes megszüntetési összegre és kamataira, azaz összesen 12,5 milliárd forintra. A lépést azzal indokolták, hogy szerintük Bagdy Gábor főpolgármester-helyettes - aki a projektet képviseli a főváros nevében - nem tett semmi érdemi lépést a viták peren kívüli rendezése érdekében.
Több éve húzódik az ügy
A Duna-parti Közraktáraknál létrehozott, mintegy 27 ezer négyzetméteres létesítmény kialakítását 2010 augusztusában kellett volna befejezni. A CET (Central European Time) műszaki átadás-átvételi eljárását 2010. december 01-jén kezdődött el és jelenleg is folyamatban van, miután azon a főváros megtagadta a részvételt. A bérlemények a belső kiépítéshez nem fogtak hozzá, az épület jelenleg üresen áll.
A főváros egy bírósági döntés után idén július 25-én vette birtokba a CET-komplexumot a sétánnyal és a kerékpárúttal együtt, s megkezdték a műszaki állapot felmérését. A beruházásért a főváros még nem fizetett, ugyanis vitathatónak tartja a projekt minőségét.
Tarlós István főpolgármester a CET-beruházással kapcsolatban korábban úgy fogalmazott, hogy a 8,5 milliárd forint értékű munkát nyilván senki nem fogja ajándékba adni a városnak, de a számokat össze kell hasonlítani, az eredeti szerződés szerint 25 év alatt 31 milliárd forintot kellett volna fizetni.
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.