Egyre többen a neten ismerkednek a termékekkel
Figyelő Online
2013.01.04 19:48
A magyar fogyasztók 41 százaléka tájékozódik az interneten mobiltelefon vásárlása előtt, a személyes használatú elektronikai készülékeknél ez az arány 39 százalék, míg az ékszereknél csak 19 százalékot tesz ki - az adatokat a Nielsen piackutató társaság közölte.
A Nielsen 29 ezer fogyasztót kérdezett meg a föld azon 58 országában, ahol az internetellátottság elérte a 60 százalékot. Elektromos háztartási készülékek vásárlása előtt a fogyasztók 37 százaléka tájékozódik az interneten, a háztartási felszerelési cikkeknél ez az arány 26 százalék. Mindkét esetben a második helyen álló információs forrás a televízió 22 és 24 százalékkal. Autó vásárlása előtt a vevők 36 százaléka nézi meg a műszaki és egyéb jellemzőket az interneten, a vásárlók 20 százaléka viszont megelégszik a tévé nyújtotta információkkal.
MTI
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.