A lap értesülése szerint 300 munkatársat a nagy távolságú járatokra tartanak meg, míg 400 dolgozójukat állítólag egy másik ukrán légitársaság, az Ukraine International Airlines (MAU) veszi át. Ez a cég már jelezte, hogy kész átvállalni az Aerosvit kötelezettségeit, ezért Prágába, Asztanába, Tbiliszibe és Bakuba már ők szállítják az Aerosvit utasait.
Az Aerosvit egyik pilótája az újságnak elárulta, hogy már évek óta jelentkeznek különböző problémák a légitársaságnál. Szavai szerint a légitársaság szakszervezete már nem egyszer fordult az állami légi szolgálathoz, sőt az ügyészséghez is a dolgozók fizetésének rendszeres elmaradása miatt. Emellett megjegyezte, hogy tavaly 20 pilóta mondott fel a cégnél, ami rekordnak számít.
Múlt kedden az Aerosvit légitársaság 17 járatát törölték, köztük a Budapestre induló, illetve érkező járatokat is. A világsajtóban elterjedt a hír, miszerint december végén a légitársaság már csődeljárást kért magával szemben, ezt azonban az Aerosvit tagadja.
Korábban az orosz Seremetyevo, később a kijevi Boriszpil nemzetközi repülőtér átmenetileg felfüggesztette az Aerosvit gépeinek kiszolgálását, mert az ukrán légitársaság sorozatosan fizetési késedelembe esett. Múlt pénteken a lengyel LOT légitársaság felmondta code-sharing (járatmegosztási) megállapodását az ukrán légitársasággal.
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.