A genfi Volvo buszok a meghiúsult BKV ügylet után az Alfánál maradtak, felszámolása után. Később online hirdetésekben is feltűntek az iho.hu beszámolója szerint, de Pécs is tervezte 15 darab megvásárlását. Végül még is a BKV-hoz kerülnek, igaz az öt évvel ezelőttinél jóval olcsóbban, darabonként 13,5 millió forintért. A közbeszerzést a Volánbusz alvállalkozója, a Homm Kft. nyerte. Azonban az öt éves állás biztosan nem használt a buszoknak, így felmerül, ha 7-8 évesen sem volt megfelelő a műszaki állapot Vitézy Dávid szerint, most milyen kihívásokkal fog szembesülni az üzemeltető BKV. Talán emiatt nem is kell annyira aggódni, hiszen matuzsálemi korú buszok üzemeltetésében kiemelkedő tapasztalat van a közlekedési vállalatnak. A legidősebb forgalomban lévő Ikarus 260-as idén ünnepli 30. születésnapját.
Azért a vételár mellett sem érdemes olyan hamar elsiklani. Egy gyors internetes kereséssel 2003-as gyártású, igazi szóló buszt már bruttó 8,6 millió forintért találtunk az interneten. Hiába találna azonban más olcsó buszokat a BKK vagy a BKV, a hosszadalmas közbeszerzési eljárások miatt esélyük sem lehet kereskedőktől olcsón és gyorsan buszt vásárolniuk.
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.