brusszel


Jön az IKEA-szálloda

Figyelő Online
2013.03.05  14:27   
mail
nyomtatás
Az amerikai Marriott szállodalánc és a svéd IKEA bútoripari konszern Inter Hospitality nevű leányvállalata Moxy Hotels néven háromcsillagos európai hotelhálózatot épít ki - közölte a Marriott kedden.
Tíz országban összesen 150 Moxy Hotel létesítését tervezik, az első 2014-ben Milánóban nyílik meg, majd öt éven belül további 50 épül. Az IKEA nem bútorokat szállít, hanem építőipari technológiát, külső telephelyeken előre gyártott helyiségekből, a bútorokhoz hasonlóan összeszerelve állítják össze a 150-300 szobás szállodákat. A Moxy Hotels 60 eurós áraival a fiatal, de igényes közönséget célozza meg. Az első öt évben az IKEA 500 millió dollárt fektet be a programba.
Kapcsolódó cikkek
MTI
mail
nyomtatás

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.



Kiegyezés a székely–holland sörháborúban

Magyar politikai siker is a Csíki Sör Manufaktúra és a Heineken kiegyezése - állítják kormányzati informátoraink.

Bajban a taxisok réme

Lemondott az Uber elnöke, Jeff Jones, miután a cég háza táján egymást érték a botrányok.

Alternatív valóságok

Igencsak eltérő a NOB és a helyiek véleménye 
a tavalyi ötkarikás játékok hagyatékáról, de a rengeteg gond mellett van azért néhány sikersztori is.

Jönnek az automata áruházak

Egyre több, főként a fizikai világban aktív nagyáruház vezeti be a legkülönfélébb online és elektronikus eladásösztönző praktikákat.

top200