Nem kell formális hangot megütnie, ha közvetlen felettesével, az állami tulajdonos képviselőjével tárgyal, hiszen az bátyja, Simon Zoltán, aki a tulajdonosi jogokat gyakorló Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Volán-társaságokért felelős igazgatója.
Harc a járatokért
A Volánbusz valószínűleg meg is erősödik, méghozzá a fővárosi tulajdonban lévő BKV-val szemben. A tét a Budapest határát átlépő agglomerációs járatok üzemeltetése, amelyet a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium döntése nyomán május 1-jétől a Volánbusz vesz át.
Legalábbis ha képes lesz rá, jelenleg ugyanis nem rendelkezik a szükséges eszközökkel. Az új buszok vásárlására kiírt közbeszerzést a szakmai tiltakozás hatására még januárban visszavonta a cég, a szolgáltatásvásárlásra irányuló tender első határidejéig pedig nem jelentkezett senki.
Ez nem is csoda, rövid határidővel ugyanis egyedül az eddig szolgáltató BKV jöhet szóba, amelynek viszont a saját visszaszorulásához kellene asszisztálnia.
A küzdelem állásáról és a Volánbusz sokat bírált alvállalkozóinak szerződéshosszabbításáról a Figyelő hetilap március 28-i, idei 13. számában olvashat.
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.