Autóipar: mindenki olcsót akar?
Figyelő Online
2013.04.05 13:56
A Renault olcsó márkája, a Dacia sikerén okulva több autógyár is régen feledésbe merült autómárkák leporolásával akar betörni az alsó piaci szegmensbe - írja a német Focus online hírportál.
A Fiat például az Autobianchi márkába kíván 18 év után életet lehelni, a japán Nissan pedig a Datsunt élesztené újra.Az Autobianchi újjászületésére Oroszországban kerülhet sor, ahol a Punto egy kifejezetten a kelet-európai piacra szánt lépcsős hátú verzióját készül gyártani a Fiat. Amennyiben a projekt zöld utat kap a konszerntől, az autó gyártása 2014-ben kezdődhet meg. A modell árát 5 ezer euró körülire tervezik.
A Nissan tervei már előrehaladottabb állapotban vannak, ám közös bennük, hogy a Datsun is Oroszországban születik újjá. A 80-as években szép csendben kiszenvedett márkának a Nissan Note modellre alapuló lépcsős- és ferdehátú verzióit 2014-ben kezdik el gyártani.
MTI
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.