brusszel


Vegyesen alakult a Yahoo első negyedéve

Figyelő Online
2013.04.17  11:30   
mail
nyomtatás
Az amerikai Yahoo növelte nyereségét az idei első negyedévben, de bevétele nem érte el a szakértők által vártat.
Az internetes szolgáltató adózott eredménye 390 millió dollár, részvényenként 35 cent lett. Ez 36 százalékos eredményjavulás az egy évvel korábbi 286 millió dollár, részvényenként 23 centhez képest.A Yahoo profitja egyszeri tételek nélkül 38 cent volt részvényenként, ami jócskán meghaladta az elemzői várakozásokban szereplő 25 centet.

A cég árbevétele 1,07 milliárd dollárra esett az egy évvel korábbi 1,22 milliárd dollárról, mintegy 30 millió dollárral elmaradt a szakértői várakozásoktól. A csökkenés elsősorban a display hirdetésekből származó alacsonyabb bevétel következménye.
Kapcsolódó cikkek
MTI
mail
nyomtatás

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.



Kiegyezés a székely–holland sörháborúban

Magyar politikai siker is a Csíki Sör Manufaktúra és a Heineken kiegyezése - állítják kormányzati informátoraink.

Bajban a taxisok réme

Lemondott az Uber elnöke, Jeff Jones, miután a cég háza táján egymást érték a botrányok.

Alternatív valóságok

Igencsak eltérő a NOB és a helyiek véleménye 
a tavalyi ötkarikás játékok hagyatékáról, de a rengeteg gond mellett van azért néhány sikersztori is.

Jönnek az automata áruházak

Egyre több, főként a fizikai világban aktív nagyáruház vezeti be a legkülönfélébb online és elektronikus eladásösztönző praktikákat.

top200