A tárgyalások nem zárultak le, így nem tudni, hogy mekkora mértékű lehet az elbocsátás - közölte. Hozzátette: 320 buszvezetőről - akiket a Volánbusz mindenképpen át szeretne venni -, valamint az érintett karbantartó és kiszolgáló személyzetről van szó.
Kifejtette: ha további teljesítményt veszít a BKV, akkor nem lehet elkerülni azt sem, hogy ehhez igazítsa a létszámát. Arra kérték a Budapesti Közlekedési Központot (BKK), a tenderértékelésnél úgy tárgyaljon a pályázókkal, hogy a BKV kapacitásvesztése miatt elküldendő dolgozókat az új szolgáltatónak át kelljen vennie.
Ha nem lesz további kapacitásvesztése a BKV-nak, akkor elkerülhető a csoportos létszámleépítés - mondta Bolla Tibor.
A 900 leépítendő munkavállalóról szóló sajtóinformációkkal kapcsolatban azt mondta: ha az összes agglomerációs és nem agglomerációs tendert sikeresen le tudná zárni a BKK, és autóbuszok is érkeznének, akkor mindez valóban több száz munkavállalót is érinthetne. Ez közel lehet ahhoz a számhoz, amely megjelent a sajtóban, de jelenleg az egy kitalált szám - tette hozzá.
A Népszabadság kedden azt írta, hogy a BKV az idén hozzávetőleg 900 munkavállaló kiszervezésével és elbocsátásával számol, ami a buszágazatban dolgozók több mint negyede. A Volánbusz várhatóan átvesz 320 járművezetőt, de a lemorzsolódást is beleszámítva az idén legalább 500-550 ember elbocsátásával számol a BKV - tette hozzá a lap.
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.