Ha a kormány elfogadja az előterjesztést, akkor ezek az autók birtokba vehetik a buszsávokat is, úgy, hogy nem kellene közlekedési bírságoktól tartaniuk. Sőt, városszerte ingyenes parkolóhelyeket is biztosítana a számukra a kormány. Ezzel még nincs vége a kedvezményeknek: az e-autók vásárlói környezetvédelmi bónuszokban részesülhetnének, amelyeket más, szintén „zöld" energiaigényű termékek vásárlása esetén érvényesíthetnének. A miniszter példája alapján azok élhetnének ezzel a lehetőséggel, akik elektromos autóra cserélik 15 éves, benzines, vagy dízel meghajtású autójukat.
A miniszter arra is számít, hogy egyre több taxis vált ilyen autókra, a rendőrségen, a postán pedig az új közbeszerzések esetén már figyelembe fogják venni az elektromos autókat is. A Jedlik Ányosról elnevezett program része továbbá a gyártás, fejlesztés támogatása is, erre a célra a következő hétéves uniós költségvetési időszakban az innovációra, kutatás-fejlesztésre rendelkezésre álló 760 milliárd forintos uniós támogatási keretből kaphatnak forrást a vállalkozások. A cél, hogy minél több magyar vállalkozás tudjon bekapcsolódni az értékesítési láncba. A kormány 2010 és 2013 között 2,1 milliárd forintot fordított ilyen célokra, 11 projekt végrehajtásával.
Az EU távlati tervei szerint 2030-ig 4 millió elektromos autónak kellene futnia az európai utakon. Ebből Varga Mihály szerint minél nagyobb részt kell kihasítania a magyar közlekedésnek.
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.