Egy kampánykönyv sikerét nehéz is másképp mérni, mint ismertsége, idézettsége által. Hiszen egy választási győzelem nagyon sok tényező eredője, ezek sorában egy-egy nagyot szóló leleplező, imázserősítő, vagy -romboló írás csak egy elem. A példányszám sem támpont, hiszen ahány kampánykönyv, annyi célcsoport. Debreczeni József 2000-es években íródott portrékönyvei (Antall Józsefről, Orbán Viktorról, Gyurcsány Ferencről) szélesebb olvasóközönségnek szóltak, olyanoknak, akik elsősorban nem érzelmi azonosulást keresnek a főszereplővel, hanem érdeklődnek a politikus háttere iránt. Magyar Bálint említett, Konrád György előszavával megjelent kötete ezzel szemben inkább véleményvezéreknek, politikusoknak szól, Wiedermann Helga Sakk és póker című, eredeti szándéka szerint kulisszatitkokat bemutató könyve elsősorban a gazdasági érdeklődésűeket célozza, míg a Zuschlag-féle Pártházból börtönbe az egyszerűbb üzenetek befogadóinak figyelmére számít. Általánosságban azonban elmondható, hogy a jó kampánykönyv olvasmányos, a választópolgárnak és az újságíróknak, véleményvezéreknek egyaránt szól.
További érdekes részletekért keresse a cikket teljes terjedelemben a Figyelő hetilap 14. számában.
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.