brusszel


A Bayer nyeresége 23 százalékkal nőtt

Figyelő Online
2014.04.28  10:04   
mail
nyomtatás
Jelentősen, 23 százalékkal nőtt a német gyógyszer- és vegyipari óriás Bayer nyeresége az első negyedévben.
A társaság 1,42 milliárd euró nettó eredményt ért el a januártól március végéig terjedő időszakban az egy évvel korábbi 1,16 milliárd euró után. Az értékesítési bevétel 2,8 százalékkal, 10,56 milliárd euróra emelkedett.

A cég kamat- és adófizetés, valamint értékcsökkenés előtti eredménye (EBITDA) 11,6 százalékkal, 2,74 milliárd euróra nőtt, felülmúlta az elemzők által várt 2,59 milliárd eurót.

A Bayer hétfőn megerősítette az idei évre vonatkozó előrejelzését. Ennek értelmében 41-42 milliárd euró bevételt vár a tavalyi 40,16 milliárd euró után.
Kapcsolódó cikkek
MTI
mail
nyomtatás

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.



Kiegyezés a székely–holland sörháborúban

Magyar politikai siker is a Csíki Sör Manufaktúra és a Heineken kiegyezése - állítják kormányzati informátoraink.

Bajban a taxisok réme

Lemondott az Uber elnöke, Jeff Jones, miután a cég háza táján egymást érték a botrányok.

Alternatív valóságok

Igencsak eltérő a NOB és a helyiek véleménye 
a tavalyi ötkarikás játékok hagyatékáról, de a rengeteg gond mellett van azért néhány sikersztori is.

Jönnek az automata áruházak

Egyre több, főként a fizikai világban aktív nagyáruház vezeti be a legkülönfélébb online és elektronikus eladásösztönző praktikákat.

top200