A vállalat bruttó nyeresége a tavalyi évben a 2012-es üzleti évhez képest 43,5 százalékkal nőtt, működési eredménye pedig közel 70 százalékkal lett jobb egy év alatt. A fejlődést jól mutatja a fő üzleti tevékenységgel foglalkozó munkatársak számának folyamatos bővülése is: a cél a közeli jövőben 180 újonnan megnyíló pozíció feltöltése elsősorban fejlesztő, programozó szakemberekkel. Így az év végére a cég dolgozóinak létszáma jóval 700 fő fölött lehet - ez több mint 20 százalékos gyarapodást jelent, amely már harmadik éve mondható el az NNG-ről. Mindez olyan környezetben, ahol a magyarországi nagyvállalatok vezérigazgatói mintegy 60 százaléka idén is költségcsökkentési programokat terveznek életbe léptetni, és mindössze egytizedük tervez 10 százaléknál nagyobb létszámbővítést.
Az Opten cégadatbázis adatai szerint az NNG árbevétele még a jól teljesítő IT-szektor cégeinek átlagos eredményénél is 40 százalékkal magasabb.
A kiemelkedő növekedés hátterében a cég „Navigáció mindenkinek" stratégiája áll, melynek lényege, hogy a prémium mellett az alacsonyabb kategóriájú járművekbe is megfizethető navigációs megoldásokat kínál, globális szinten. Az iparági szereplők körében ez a megközelítés eleinte meglepetést keltett, de idén a pénzügyi eredmények mellett egy rangos díj is visszaigazolta a víziót. Az NNG stratégiáját 17 000 induló vállalat közül Európa legjobbjának szavazta meg a European Business Awards befolyásos üzleti döntéshozókból álló zsűrije.
„Rendkívül inspiráló azt látni, hogy Magyarország legjobb programozói csapatával, Budapestről tudjuk alakítani az iparág jövőjét és az emberek viszonyát a navigációhoz világszerte" - mondta Balogh Péter, az NNG társalapítója és vezérigazgatója. „Azt a célt tűztük magunk elé, hogy mindenki számára hozzáférhetővé tegyük a modern autós navigációs szolgáltatásokat, és innovatív fejlesztéseinkkel utat mutassunk a világpiacon a versenytársainknak. Tavalyi eredményeink is azt tükrözik, hogy irányban vagyunk, és számos ötletünk van még, amelyre biztosan lesz kereslet" - tette hozzá Balogh Péter.
Az NNG (régebben Nav N Go) Kft. egyébként az autóipari, az okostelefonos és a személyi navigációs szektor egyik vezető szolgáltatójaként kínál fedélzeti 3D-s navigációs alkalmazásokat, melyekhez szolgáltatások széles köre, valamint egy univerzális online szoftver- és térképfrissítő portál kapcsolódik. Az iGO Navigációs szoftvermotorra épülő, egyedülálló technológia innovatív navigációs szoftvert, gördülékeny felhasználói felületet, illetve a navigációhoz kapcsolódó tartalmakat és szolgáltatásokat kínál világszerte a készülék- és autógyártók, a hálózatüzemeltetők, a professzionális szállítóvállalatok és az egyéni felhasználók számára.
Az NNG iGO Navigációs szoftverét használó eszközök száma mára világszerte meghaladja a 20 millió darabot, míg a nemzetközileg is elismert 30 legnagyobb autómárkától származó megrendeléseinek száma a 30 millió darab licencet. A navigációs piacon meghatározó, folyamatosan fejlődő és bővülő vállalat 8 irodát működtet világszerte: egy magyarországi központot és további irodákat Izraelben, Svájcban, Indiában, Ausztráliában, Kínában és kettőt az Egyesült Államokban.
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.