„Versenytársaink távolodása jó hír számunkra, mi pedig egyre inkább úgymond élesítjük a fűrészünket arra, hogy még jobban meg tudjuk magunkat különböztetni" - fogalmazott Váradi József. Szerinte ugyanis - főleg Kelet-Közép-Európában - kifejezetten árérzékeny a piac, így a költségek és a jegyárak leszorításával lehet a legjobban stimulálni.
Érzelmi alapon
Arra a kérdésre, hogy vannak-e még olyanok, akik érzelmi alapon azért nem utaznak Wizz Airrel, mert úgymond a cég döntötte be a Malévot, azt mondta: nem ők döntötték be a nemzeti légitársaságot, az akkor állt le, amikor elfogyott a pénze.
„Nem hiszem egyébként, hogy sok ilyen ember van. Ha annyira érzelemdúsan közelített volna az egész lakosság a kérdéshez, akkor a Malév még ma is repülne, mert megvették volna a jegyeket azon az áron, amennyiért a társaság kínálta. Nem ez történt" - jegyezte meg a Wizz Air vezérigazgatója.
A Váradi Józseffel készült interjút a Figyelő hetilap július 17-i, idei 29. lapszámában olvashatja.
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.