Tengerentúli fapados modelljével igen sikeres a norvég légitársaság. Mégis, a befektetők egyelőre inkább kerülik a papírt, érdemes lehet megelőzni őket.
Az órámra nézek: 18:05. A menetrend szerint 15 perc múlva kellene indulnia a Norwegian repülőgépének. Bár már minden utas megtalálta a helyét a fedélzeten, az utaskísérők még mindig nem zárták be az ajtókat. A folyosó elején az egyik stewardess emeli a kagylót a szájához: a szőke hölgy szokatlanul mély hangon köszönt bennünket, és elnézést kér a várható csúszásért. Mint kiderül, egy kétgyermekes családra várunk, amely valahol elkeveredett a tranzitban....
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/29 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.