brusszel


A magyarok alig harmada vásárol interneten

Figyelő Online
2014.07.22  16:40   
mail
nyomtatás
A magyar lakosság 86 százaléka rendelkezik internet hozzáféréssel, ám mindössze 28 százalékuk vásárol rendszeresen termékeket a világhálón keresztül - derül ki az eMAG online kereskedő felméréséből.
Az eMag ügyvezető igazgatója szerint az online kereskedelem számára nagy kihívás, hogy bár a felhasználók egyre több időt töltenek online mobileszközökön, vásárlásra még nem használják azokat - idézi az MTI-hez eljuttatott közlemény Iulian Stanciu-t, az eMAG ügyvezető igazgatóját.

A megkérdezettek 61 százaléka asztali számítógépen, 57 százaléka mobiltelefonon, 55 százaléka notebookon, 17 százaléka pedig táblagépen internetezik, mitöbb az internetezők többsége nem elégszik meg egy eszközzel, 36 százalékuk kettőt, 16 százalékuk hármat, 9 százalékuk pedig négyet is használ.

A vevők fele asztali számítógépen, 37 százaléka pedig notebookon keresztül adja le rendelését, miközben mobiltelefonról 5 százalékuk, tabletről pedig 3 százalékuk vásárol.

A felmérést a Daedalus Millward Brown független ügynökség készítette az eMAG megbízásából 2014. március 27. és április 11. között a 18-55 éves lakosság körében.
Kapcsolódó cikkek
MTI
mail
nyomtatás

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.