brusszel


Nőtt a Starbucks nyeresége és bevétele

Figyelő Online
2014.07.25  11:09   
mail
nyomtatás
Éves alapon 22,7 százalékkal nőtt a Starbucks kávéházlánc negyedéves nyeresége és 11 százalékkal a bevétele.
A Starbucks jelentése szerint, ha nem számolják a közelmúltban megnyílt és bezárt üzleteiket, akkor az eladások világszerte 6 százalékkal nőttek. A növekedés gyorsabb volt az Egyesült Államokban és a kelet-ázsiai térségben (7 százalék), de lassabb (3 százalék) Európa, Afrika és a Közel-Kelet (EMEA) országaiban.

Összességében a negyedéves nyereség 512 millió dollárra nőtt 417 millió dollárról, a részvényenkénti nyereség 55 centről 66 centre emelkedett, a bevétel 4,15 milliárd dollár lett.

Az októberben kezdődő új pénzügyi évben részvényenkénti nyereségének 15-20 százalékos, bevételének 10 százalékos növekedését várja a Starbucks.
Kapcsolódó cikkek
MTI
mail
nyomtatás

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.



Kiegyezés a székely–holland sörháborúban

Magyar politikai siker is a Csíki Sör Manufaktúra és a Heineken kiegyezése - állítják kormányzati informátoraink.

Bajban a taxisok réme

Lemondott az Uber elnöke, Jeff Jones, miután a cég háza táján egymást érték a botrányok.

Alternatív valóságok

Igencsak eltérő a NOB és a helyiek véleménye 
a tavalyi ötkarikás játékok hagyatékáról, de a rengeteg gond mellett van azért néhány sikersztori is.

Jönnek az automata áruházak

Egyre több, főként a fizikai világban aktív nagyáruház vezeti be a legkülönfélébb online és elektronikus eladásösztönző praktikákat.

top200