Figyelő Online
2014.08.15 12:10
Az M0 autópálya M7 és M1 autópályák közötti szakaszának a kiszélesítését megkezdte a tendernyertes Betonútépítő Zrt. - jelentette be pénteken a helyszínen Loppert Dániel, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. kommunikációs vezetője.
A jövő őszre befejeződő, 2,7 kilométer hosszban, kétszer három sávosra szélesedő autópálya kivitelezési költsége nettó 6 milliárd forint - tette hozzá a kommunikációs vezető.A szóban forgó szakaszon 45 ezer köbméter töltést építenek, míg a bevágásból 75 ezer köbméter földet termelnek ki. Szeptember elejétől, a meglévő bal pályán sávszűkítések lesznek. Marad a kétszer két sáv, de egyes sávok szűkebbek lesznek - hívta fel a figyelmet Loppert Dániel, hozzátéve azt, hogy a sebesség a jelenlegi 80-ról 60 kilométerre csökken óránként.
A projekt az Új Széchenyi Terv forrásaiból, az Európai Unió támogatásával valósul meg. A M0-ás déli szakaszának ezen a kis részén a munkát eredetileg a Tópark projekt beruházója vállalta. A válság miatt azonban leállt a beruházás, így elmaradt az autópálya szélesítése is. Ezt pótolja most a NIF.
MTI
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.