- Döntő szempont volt az állami támogatás összege?
- Az Apollo Tyres sok szempontból vizsgálta meg az országokat. Az állam nagyon erőteljesen pártolja ezt az iparágat, ez fontos volt, ahogy természetesen a 95,7 millió eurós (mintegy 30 milliárd forint - a szerk.) állami támogatás is.
- Hogy néz ki a beruházás ütemezése?
- Hamarosan megindítjuk az építkezéshez szükséges engedélyezési eljárást, és megkezdjük a környezetvédelmi hatástanulmányok elkészítését. Az alapkőletételre várhatóan jövő tavasszal kerül sor, a termelés pedig 2017 tavaszán indul.
- Számít arra, hogy 2008-hoz hasonlóan ismét környezetvédelmi aggodalmak, kifogások merülnek fel a beruházásukkal kapcsolatban?
- Csúcsminőségű, téli és nagy sebességű abroncsokat akarunk gyártani, a kutató-fejlesztő részlegünk folyamatosan dolgozik a környezeti terhelés, például a szénlábnyom csökkentésén. Mindegyik üzemünk meglehetősen környezetbarát, rendelkezik a szükséges környezetvédelmi engedélyekkel, tanúsítványokkal - Nyugat-Európában is, így nem hiszem, hogy ebből probléma lenne.
A teljes interjút a Figyelő hetilap szeptember 25-én megjelent idei 39. lapszámában olvashatja.
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.