brusszel


Csökkent az adidas nyeresége

Figyelő Online
2014.11.06  10:42   
mail
nyomtatás
Csökkent az adidas német sportszergyártó adózott eredménye a harmadik negyedévben.
A világon második legnagyobb sportcikkgyártó csütörtökön közölte: éves összehasonlításban 11 százalékkal, 282 millió euróra csökkent az adózott eredménye, miközben a forgalma 6,2 százalékkal, 4,1 milliárd euróra bővült. A nyereségcsökkenés fő oka a feltörekvő országok devizáinak a gyengülése az euróhoz képest.

A nyereséget mérsékelte továbbá a marketinggel kapcsolatos költségek növekedése, valamint a TaylorMade-adidas golftermékek eladásainak a visszaesése.

Árfolyamhatásoktól megtisztítva az adidas negyedéves forgalom 9 százalékkal bővült.
Kapcsolódó cikkek
MTI
mail
nyomtatás

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.



Kiegyezés a székely–holland sörháborúban

Magyar politikai siker is a Csíki Sör Manufaktúra és a Heineken kiegyezése - állítják kormányzati informátoraink.

Bajban a taxisok réme

Lemondott az Uber elnöke, Jeff Jones, miután a cég háza táján egymást érték a botrányok.

Alternatív valóságok

Igencsak eltérő a NOB és a helyiek véleménye 
a tavalyi ötkarikás játékok hagyatékáról, de a rengeteg gond mellett van azért néhány sikersztori is.

Jönnek az automata áruházak

Egyre több, főként a fizikai világban aktív nagyáruház vezeti be a legkülönfélébb online és elektronikus eladásösztönző praktikákat.

top200