Kezdjük a 8 hónappal ezelőtti miniszterelnöki eseménnyel. A politikusok nem a vezetéket adták át, ez tévedés. Azért találkoztak, hogy megtárgyaljanak együttműködési lehetőségeket, ehhez felhasználták a vezetéket, amely éppen elérte a mechanikai komplettség állapotát, és jól jelképezte a két ország együttműködését. A két politikus szimbolikusan összekötötte egy csavar meghúzásával a vezetékeket.
Hogy mi történt, azt ismerje meg a Figyelő eheti számából, amelyből kiderül, hogy a projekt, a tesztelés később érthetetlenül lelassult. Még egy rövid részt idézünk Pap Géza válaszaiból:
Sok tesztet csak szállítás közben lehet elvégezni, de szinte semmi nem történik. Nem volt még éjszakai szállítás, nem volt hétvégi szállítás, reggelente sem 7-kor, 8-kor indulunk, hanem 11-kor, napokig nem történik semmi. Nem mi végezzük a próbaüzemet, hanem az MGT, de azt látom, hogy a rendelkezésre álló üzemidő nincs kihasználva. Amikor rákérdeztünk például a hibajavítás után, mikor indul újra a rendszer, visszaírt az MGT, hogy nem értik, hogy miért erőltetjük a folytatást ennyire.
Hááát, legalábbis érdekes.
Részletek a Figyelőben!
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.