A Rail Cargo Hungaria ügye a legrégebben lebegtetett államosítás, a kormány meglepően határozatlan.
Ellenérzés nincs a kabineten belül, csak döntési bizonytalanság.
A cég és az ágazat egészen jó évet zárt tavaly.
Elégedettek lehetnek 2014-gyel a vasúti árufuvarozók. Ha a hivatalos statisztikák igazolják a piaci várakozásokat, a tavalyi már az egymást követő ötödik esztendő lehet, amikor az ágazat növekedni tudott. Igaz, 2008-09-ben 20 százalékos zuhanással olyan mélyre került a bázis, hogy van honnan felkapaszkodni. Úgy tűnik mindenesetre, hogy ez sikerült, legalábbis a 42-43 millió tonnára becsült tavalyi forgalom lényegében már a válság előtti szintet jelenti.
<...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/4 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.