brusszel


Újabb próbát tesz a tőzsdével a Wizz Air

Figyelő Online
2015.02.04  10:43   
mail
nyomtatás
A Wizz Air légitársaság keddi közleményében bejelentette, hogy kezdeti nyilvános kibocsátásra (IPO) készül Londonban. A Wizz Air nagyjából 150 millió euró bevételre számít a részvénykibocsátásból.
A közlemény nem tartalmazott részleteket, hogy pontosan milyen áron és milyen számban kezdik árulni a Wizz Air részvényeit, de a tőzsdei bevezetés várhatóan 2015 első negyedévében történik majd.

A közlemény idézte Váradi József vezérigazgatót, aki szerint az alacsony áraik sok közép és kelet-európai fogyasztónak nyújtanak lehetőséget olcsó légutazáshoz, és olyan piacokon működnek, ahol jelentős növekedési lehetőségek vannak.
Kapcsolódó cikkek
MTI
mail
nyomtatás

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.



Kiegyezés a székely–holland sörháborúban

Magyar politikai siker is a Csíki Sör Manufaktúra és a Heineken kiegyezése - állítják kormányzati informátoraink.

Bajban a taxisok réme

Lemondott az Uber elnöke, Jeff Jones, miután a cég háza táján egymást érték a botrányok.

Alternatív valóságok

Igencsak eltérő a NOB és a helyiek véleménye 
a tavalyi ötkarikás játékok hagyatékáról, de a rengeteg gond mellett van azért néhány sikersztori is.

Jönnek az automata áruházak

Egyre több, főként a fizikai világban aktív nagyáruház vezeti be a legkülönfélébb online és elektronikus eladásösztönző praktikákat.

top200