brusszel


Forradalmian új, mobil fizetési megoldás a biztosítási piacon

Figyelő Online
2015.02.20  12:20   
mail
nyomtatás
Akár otthon, a nappalinkban ülve is fizethetünk bankkártyával az Allianz pénzügyi tanácsadóinál egy új, Magyarországon elsőként használt fizetési megoldásnak köszönhetően. Az Allianz Hungária Zrt, az Ingenico Group és a MasterCard közös fejlesztésében létrehozott mobil bankkártya-terminál a tanácsadók okostelefonjához csatlakoztatva teszi lehetővé a mágnescsíkos, chipes és egyérintéses kártyák elfogadását, így az egyszerű gyors és biztonságos fizetést.
Az Allianz tanácsadói folyamatosan kapcsolódnak be a programba a terminál 2014. október 31-i bevezetése óta, február 15-én már 560-an rendelkeztek ilyen megoldással. A megoldás sikerét mutatja, hogy ebben a rövid időszakban a tanácsadók csaknem 7000 tranzakciót bonyolítottak le, amelynek 20 százaléka egyérintéses fizetés volt. Év végére ez a szám megsokszorozódhat, hiszen a tervek szerint december végén az ügyfelek már 800 tanácsadónál teljesíthetik díjfizetési kötelezettségüket bankkártyával, akár egyetlen érintéssel is. Az mPOS (mobil POS) terminál gyors, kényelmes és biztonságos fizetést tesz lehetővé, így az ügyfelek elkerülhetik a csekkbefizetést vagy a banki átutalás költségeit.

„Az mPOS terminálok bevezetése ügyfeleink még magasabb szintű kiszolgálását biztosítja, hiszen segítségével tanácsadóink teljes körű szolgáltatással állnak rendelkezésükre a tanácsadástól kezdve a szerződéskötésen át a biztosítás indításáig, valamint az első díj és az esedékes díjak befizetéséig - mindezt az ügyfelünk által választott helyen és időben" - mondta Pásti Zoltán, az Allianz Hungária Zrt. értékesítésért és hálózatirányításért felelős vezérigazgató-helyettese.

„Az innovációban élenjáró biztosítóként az Allianz oly módon fejleszti termékeit és szolgáltatásait, hogy azok még inkább ügyfelei kényelmét és a megváltozott ügyféligények kielégítését szolgálják. Társaságunk digitalizációs törekvéseinek megfelelően az mPOS terminálok bevezetése korszerű, papírmentes és innovatív megoldást biztosít, ami a teljesen automatizált folyamattal kényelmes, rugalmas, gyors és biztonságos díjfizetést tesz lehetővé" - mondta Végh István, az Allianz Hungária Zrt. operációért és IT területért felelős vezérigazgató-helyettese.

„Az Ingenico Group egyik legfontosabb törekvése a folyamatos innováció annak érdekében, hogy vállalati ügyfelei számára gazdagabbá, zökkenőmentesebbé és személyesebbé tegye a saját vásárlóikkal való együttműködést, függetlenül az értékesítési csatorna típusától. Büszkék vagyunk rá, hogy az Allianz Magyarország az Ingenico Group-ot bízta meg saját innovatív mobil fizetési megoldásának kifejlesztésére, amely lehetővé teszi a tanácsadók számára, hogy a legnagyobb biztonság mellett fogadjanak el kártyás fizetéseket okostelefonjuk és a hozzá tartozó üzleti applikáció, valamint az Ingenico mobil terminál segítségével. Az új megoldást a legszigorúbb biztonsági előírásoknak megfelelő robusztus adminisztrációs és kimutatásokat, jelentéseket szolgáltató háttér rendszer támogatja" - mondta el Luciano Cavazzana, az Ingenico Group Olaszországért és Kelet-Európáért felelős ügyvezető igazgatója.

„Az mPOS terminál forradalmian új fizetési megoldás Magyarországon, amely jól mutatja a MasterCard elkötelezettségét az innováció irányában. Nagy előrelépés a készpénzmentes társadalom felé, mert általa olyan területen érhető el a kártyás fizetés, ahol eddig nem volt jelen. Világszerte egyre több vállalkozás választja a mobil fizetési terminálok - szakmai nevén mPOS - használatát annak érdekében, hogy növelje forgalmát, és jobb kiszolgálást biztosítson ügyfeleinek. A terminál használata gyors és egyszerű, az okostelefonok elterjedésével kézenfekvő megoldás azoknak a szolgáltatóknak, amelyek eddig csak készpénzt fogadtak el, de szívesen változtatnának ezen" - mondta Eölyüs Endre, a MasterCard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.

Az Ingenico iCMP mPOS terminálja egy okostelefon vagy táblagép és egy hozzá tartozó iOS és Android alatt futó üzleti, értékesítési alkalmazás kiegészítésével működő bankkártya elfogadó megoldás. A készülék egyaránt alkalmas a mágnescsíkos, a chipes és az egyérintéses kártyák elfogadására, kompakt mérete miatt pedig ideális megoldás a nem helyhez kötött fizetési szituációkban. A terminál biztonságos Bluetooth kapcsolat segítségével kommunikál az okostelefonnal vagy táblagéppel. A megoldás különlegessége az is, hogy nincs kinyomtatott nyugta, ezeket az ügyfél emailen keresztül kapja meg és nem kell tárcájában őriznie.

Kapcsolódó cikkek
mail
nyomtatás
címkék:

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.



Kiegyezés a székely–holland sörháborúban

Magyar politikai siker is a Csíki Sör Manufaktúra és a Heineken kiegyezése - állítják kormányzati informátoraink.

Bajban a taxisok réme

Lemondott az Uber elnöke, Jeff Jones, miután a cég háza táján egymást érték a botrányok.

Alternatív valóságok

Igencsak eltérő a NOB és a helyiek véleménye 
a tavalyi ötkarikás játékok hagyatékáról, de a rengeteg gond mellett van azért néhány sikersztori is.

Jönnek az automata áruházak

Egyre több, főként a fizikai világban aktív nagyáruház vezeti be a legkülönfélébb online és elektronikus eladásösztönző praktikákat.

top200