Jó kezekben szerethető a call center
Figyelő Online
- Alföldy Katalin
2015.02.26 06:24
Ha a téma szóba kerül, a legtöbben negatív élményeikről számolnak be. Én ezzel szemben azt állítom, hogy a hívásközpontok jók és egyre jobbak. De persze mindent el lehet rontani.
„Aktuális termékajánlataink meghallgatásához nyomja meg az egyes gombot", majd a kettes, a négyes, a kilences gombot... - kit ne idegesítettek volna még ezek a sablonszerű mondatok különböző szolgáltatók ügyfélvonalain? Az ilyen és hasonló, „emberi hangon" megszólaló gépi üzenetekkel azonosítjuk a telefonos ügyfélszolgálatot. Pedig ez nem más, mint egy rosszul programozott automata. Jó kezekben ezek a hangbemondásos menürendszerek segítik a szolgáltatókat a...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/9 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.