Az ImpressTV vezetői, Andy Brown (a BT Rich Media korábbi vezérigazgatója) és Mark Anderson (korábban az Altech Multimedia Solutions & Services üzletágának vezérigazgatója) a következőképpen indokolták az üzletszerzést:
„Már az akvizíciót megelőzően nagyon sikeres üzleti kapcsolatot ápoltunk a Gravity R&D-vel. Az egyik leginnovatívabb technikai csapatot sikerült megszereznünk az ajánlórendszer technológiák terén, melynek tagjai behatóan ismerik a telekommunikációs szektor változó igényeit. " - mondta el Mark Anderson.
Az üzletági felvásárlás után a globális ügyfélkörrel rendelkező Gravity R&D többek között az online kiskereskedelem, az internetes piacterek és apróhirdetési vállalkozások, társkereső és utazási oldalak, valamint online hirdetési hálózatok számára kínál megoldásokat.
„Média üzletágunk eladása megfelel a stratégiai fókuszunknak. Üzletfejlesztésünket ezentúl azokra az online iparágakra összpontosítjuk, melyek az utóbbi időben növekedésünk elsődleges bázisává váltak. Az akvizíció további előnye, hogy jó lehetőséget látunk az ImpressTV-vel a jövőbeli együttműködésre a perszonalizációs platform fejlesztése kapcsán." - mondta Tikk Domonkos, a Gravity R&D vezetője.
Az ImpressTV ajánlórendszere valós idejű, személyre szabott film- és televíziós tartalomajánlásokat ad a nézőknek a korábbi fogyasztási szokásaik alapján, valamint értékes elemzéseket kínál a telekommunikációs cégeknek, tartalomszolgáltatóknak az üzleti döntéshozatal és bevételnövelés szempontjából. A vállalat többek között a Magyar Telekom, az amerikai CenturyLink, a kanadai SaskTel és az orosz Ivi.ru számára is nyújt ajánlószolgáltatást, így segítve az említett cégeket a fogyasztóik ízlésének mélyebb megismerésében és kiszolgálásában.
Az akvizíció mellett az ImpressTV ígéretes partneri megállapodást jelentett be a belgiumi Sentiance-szal. A belga cég a mobileszközök szenzoraiból kinyert adatok kontextuális elemzésével, a fogyasztók aktuális hangulatának felmérésével foglalkozik. Az ImpressTV a Sentiance kizárólagos együttműködő partnere lesz; a két cég szorosan összekapcsolja a kontextus kutatása terén elért eredményeit.
„Az ImpressTV jól ismeri a technológiánkat, és az általunk vizsgált ajánlórendszerek közül a legjobbnak bizonyult. Együttműködésünk segítségével a mobil platformra fejlesztett termékek új generációját alakíthatjuk ki." - mondta el Filip Maertens, a Sentiance alapítója.
Andy Brown, az ImpressTV vezetője hozzátette: „A tartalomajánlások és a fogyasztók pillanatnyi hangulatának ötvözése logikus következő lépés számunkra. Viselkedésalapú algoritmusaink és a Sentiance által elemzett adatok segítségével további figyelemre méltó újdonságokat nyújthatunk a telekommunikációs iparnak."
Az ImpressTV személyre szabott ajánlásokat, célzott hirdetéseket, adatelemzést, előrejelző analízist és közönségmérés-jelentéseket kínál a televíziós és szórakoztatóiparnak. A vállalat célja integrált megoldásokat nyújtani mind az üzleti vállalkozások, mind azok fogyasztói számára. A magánfinanszírozású céget brit, szenior telekommunikációs szakemberek vezetik, budapesti fejlesztési központjában magyar szakemberek tevékenykednek. Az ImpressTV további irodákkal rendelkezik az Egyesült Királyságban és az Egyesült Arab Emírségekben.
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.