brusszel


Megvették a Gravity médiacsapatát

Figyelő Online - Halaska Gábor
2015.03.02  16:27   
mail
nyomtatás
A televíziós tartalomajánlások egyik vezető szakértője, az ImpressTV felvásárolta a magyar Gravity R&D média-ajánlórendszer üzletágát, és stratégiai partneri megállapodást jelentett be a belga Sentiance-szal a mobileszközökre nyújtott fejlesztésekkel kapcsolatban.
Az ImpressTV magyarországi szakemberekkel működő, nemzetközi menedzsmenti háttérrel rendelkező ajánlórendszer-fejlesztő cég, mely számos ismert vállalatot szolgál ki különböző telekommunikációs és szórakoztatóipari platformokon. A cég nemrégiben felvásárolta az ajánlórendszeres szolgáltatások területén regionális piacvezető magyar Gravity R&D média üzletágát. A Gravity R&D így a továbbiakban az online ajánlórendszerek területén, elsősorban internetes vállalkozások számára folytatja tevékenységét.

Az ImpressTV vezetői, Andy Brown (a BT Rich Media korábbi vezérigazgatója) és Mark Anderson (korábban az Altech Multimedia Solutions & Services üzletágának vezérigazgatója) a következőképpen indokolták az üzletszerzést:

„Már az akvizíciót megelőzően nagyon sikeres üzleti kapcsolatot ápoltunk a Gravity R&D-vel. Az egyik leginnovatívabb technikai csapatot sikerült megszereznünk az ajánlórendszer technológiák terén, melynek tagjai behatóan ismerik a telekommunikációs szektor változó igényeit. " - mondta el Mark Anderson.



Az üzletági felvásárlás után a globális ügyfélkörrel rendelkező Gravity R&D többek között az online kiskereskedelem, az internetes piacterek és apróhirdetési vállalkozások, társkereső és utazási oldalak, valamint online hirdetési hálózatok számára kínál megoldásokat.

„Média üzletágunk eladása megfelel a stratégiai fókuszunknak. Üzletfejlesztésünket ezentúl azokra az online iparágakra összpontosítjuk, melyek az utóbbi időben növekedésünk elsődleges bázisává váltak. Az akvizíció további előnye, hogy jó lehetőséget látunk az ImpressTV-vel a jövőbeli együttműködésre a perszonalizációs platform fejlesztése kapcsán." - mondta Tikk Domonkos, a Gravity R&D vezetője.

Az ImpressTV ajánlórendszere valós idejű, személyre szabott film- és televíziós tartalomajánlásokat ad a nézőknek a korábbi fogyasztási szokásaik alapján, valamint értékes elemzéseket kínál a telekommunikációs cégeknek, tartalomszolgáltatóknak az üzleti döntéshozatal és bevételnövelés szempontjából. A vállalat többek között a Magyar Telekom, az amerikai CenturyLink, a kanadai SaskTel és az orosz Ivi.ru számára is nyújt ajánlószolgáltatást, így segítve az említett cégeket a fogyasztóik ízlésének mélyebb megismerésében és kiszolgálásában.

Az akvizíció mellett az ImpressTV ígéretes partneri megállapodást jelentett be a belgiumi Sentiance-szal. A belga cég a mobileszközök szenzoraiból kinyert adatok kontextuális elemzésével, a fogyasztók aktuális hangulatának felmérésével foglalkozik. Az ImpressTV a Sentiance kizárólagos együttműködő partnere lesz; a két cég szorosan összekapcsolja a kontextus kutatása terén elért eredményeit.

„Az ImpressTV jól ismeri a technológiánkat, és az általunk vizsgált ajánlórendszerek közül a legjobbnak bizonyult. Együttműködésünk segítségével a mobil platformra fejlesztett termékek új generációját alakíthatjuk ki." - mondta el Filip Maertens, a Sentiance alapítója.

Andy Brown, az ImpressTV vezetője hozzátette: „A tartalomajánlások és a fogyasztók pillanatnyi hangulatának ötvözése logikus következő lépés számunkra. Viselkedésalapú algoritmusaink és a Sentiance által elemzett adatok segítségével további figyelemre méltó újdonságokat nyújthatunk a telekommunikációs iparnak."

 

Az ImpressTV személyre szabott ajánlásokat, célzott hirdetéseket, adatelemzést, előrejelző analízist és közönségmérés-jelentéseket kínál a televíziós és szórakoztatóiparnak. A vállalat célja integrált megoldásokat nyújtani mind az üzleti vállalkozások, mind azok fogyasztói számára. A magánfinanszírozású céget brit, szenior telekommunikációs szakemberek vezetik, budapesti fejlesztési központjában magyar szakemberek tevékenykednek. Az ImpressTV további irodákkal rendelkezik az Egyesült Királyságban és az Egyesült Arab Emírségekben.
mail
nyomtatás

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.



Ötvenmilliárd feletti tőke a startupoknak

Az új ciklus első Európai Uniós forrásból finanszírozott kockázati tőkebefektetése a debreceni Insimu Patient volt, amely tőkét kapott a Hiventurestől.

Budapesti konferenciával indul a FabLaBNet

Az Európai Unió által támogatott új projekt, a FabLabNet március 28-án indul a partnerek által közösen, 3D-nyomtatott alkatrészekből épült rakéta jelképes kilövésével..

Kaposváron oktatják a jövő startup vállalkozóit

Európában is egyedülálló digitális oktatási platformmal és a diploma mellett akár befektetési lehetőségekkel is várja a Kaposvári Egyetem 2017-ben hallgatóit.

Másfél milliárd 6 erős nagyprojektre

A Bay Zoltán Kft. másfél milliárd forintnyi magas hozzáadott értékű kutatási, fejlesztési és innovációs projektek fejlesztését kezdi meg.

top200