Az utóbbi fogalmával könnyű trükközni, de ha ettől eltekintünk, nem látszik, hogy lesz gyorsforgalmi kapcsolata Eger és Kaposvár mellett Zalaegerszegnek és Hódmezővásárhelynek.
Ezermilliárdos tételek
Összességében az látszik, hogy már az írásba foglalt ígéretek teljesítése is feszegeti a lehetőségek határait. Saját számításunk szerint 482 kilométer gyorsforgalmi út megépítése mellett kötelezte el magát írásban a kabinet, ami nagyjából 1060 milliárd forintba kerülne. A Napi Gazdaság számításai szerint az összes ígéret teljesítéséhez 880 kilométer gyorsforgalmi utat kellene építeni, ami 2112 milliárd forintba kerülne.
Hazai és uniós pénzek
Az idei kormányrendeletben vázolt tervek szerint hazai forrásból 228 kilométeren építenek autópályát, 130 kilométeren pedig főutat újítanak fel, erősítenek meg. Az előirányzott 750 milliárdba beleférnek ezek a tervezett projektek, de csak ha nem szállnak el a költségek.
Ugyanez mondható el az uniós pénzből tervezett fejlesztésekre: 2020-ig 104 kilométer sztrádát és 150 kilométer autóutat akar megépíteni a kormány.
A témáról részletesen olvashat a Figyelő hetilap március 12-i, idei 11. lapszámában.
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.