brusszel


Névváltás a biztosítási piacon

Figyelő Online
2015.04.01  09:03   
mail
nyomtatás
A névváltás háttere, hogy a holland székhelyű ING Csoport biztosítási üzletága világszerte önállóan folytatja működését, NN Csoport néven.
A 170 éves múlttal rendelkező holland cégcsoport 18 országban van jelen, 12 000 munkatársával 15 millió ügyfelet szolgál ki.
A biztosító magyarországi névváltása nem érinti az eddig megkötött szerződéseket, az ügyfeleknek semmi tennivalójuk nincs. A cég azonban kihasználja a változásban rejlő lehetőségeket, és több újítást vezet be. Ezek közül az első a már elérhető NN.hu weboldal, melyet az ügyfelek igényeiből kiindulva tettek könnyen érthető, átlátható és egyszerűen kezelhető felületté.
A névváltással egy időben, ma indul a biztosító új reklámkampánya, mely nem színészeket vonultat fel, hanem hétköznapi embereket mutat meg saját élethelyzeteikben, ezzel hívva fel a figyelmet mindarra, ami igazán számít az életben.
Kapcsolódó cikkek
MTI
mail
nyomtatás

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.



Trump harca

Egyelőre nem sok sikert könyvelt el a tabudöntögető új amerikai elnök, ami a gazdaságélénkítési tervére is árnyékot vet.

Mankó a hitelzűrzavarban

Fogyasztóbarát bankkölcsön

Bankból a katedrára

Rekordszámú gyereket sikerült elérni az idén a pénzügyi tudatosságra nevelő programmal.

A nagy meglepetés

Lakossági állampapír-vásárlás

top200