Közlekedéspszichológusok: nyugalom, türelem
Figyelő Online
2015.04.02 06:04
Nem volt még példa arra, hogy közlekedési dugóért a budapesti városvezetés elnézést kérjen. A múlt héten azonban Tarlós István főpolgármester mégis megtette. Vélhetőleg azért, mert ő maga is megtapasztalta: valóban kaotikus állapotok uralkodnak a fővárosban, különösen a Moszkva téren és az oda vezető utakon, a 4-es, 6-os villamos vonalán, valamint az M1-es és az M7-es bevezető szakaszain. Torlódások, terelések, átépítések, sávszűkítések idegőrlő kavalkádjában araszolgatnak az autósok, s bosszankodnak a tömegközlekedési járműveken utazók.
A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) lapunkkal közölte: a felújításokat sietteti, hogy egy részüket uniós pénzből fedezik.
A budai fonódó villamosberuházást év végéig be kell fejezni, mert az EU-s elszámolási szabályok értelmében a támogatást 2015 végéig fel kell használni. A másik ok: ha már egyszer épül a budai fonódó villamoshálózat, és új külsőt kap a Széll Kálmán tér, célszerű egyetlen beruházás keretében levezényelni a környező a...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/14 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.