Csak a brüsszeli fityisz után tartja drágának az M4-est a kabinet, korábban mindent rendben talált. Nem világos, milyen jogalapon rúgják ki a gőzerővel építkező cégeket, amelyek jó eséllyel fordulhatnak bírósághoz.
Speciális, nagyon kedvezőtlen talajviszonyok. Ha ezzel a kifejezéssel találkoztunk az elmúlt években, biztosak lehettünk benne, hogy drága autópálya-építésről van szó. Ezt hallhattuk leggyakrabban az M4-es építésével kapcsolatban is a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF), valamint a kormánytagok részéről, amikor ellenzéki politikusok és a sajtó megkérdőjelezte, hogy valóban kilométerenként 3,8 milliárd forintért kell-e sztrádát építeni az Alföld kö...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/14 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.