Ez azonban nem teljesen igaz, történt ugyanis felújítás, ha nem is olyan átfogó, mint most. 2009 nyarán három hétre, 2012 szeptemberében egy hétvégére zárták le az ominózus részt, mindkétszer karbantartás miatt. Az előbbi, 350 millió forintos munka elsősorban a kereszteződéseket érintette.
Jobbra nem futja
Az elhasználódáshoz hozzájárult, hogy a 90-es évek közepén a Szent István körúton alkalmaztak először egy akkor újnak számító pályatechnikai eljárást, az úgynevezett rugalmas alátámasztású folyamatos sínlekötést (RAFS), amely ekkoriban még nem volt teljesen kiforrott. Azóta használnak ennél korszerűbb, tartósabb módszert, a műgyantás körülöntéses vágányszerkezetet, ezzel újították fel például a 1-es villamos pályáját.
A dolog szépséghibája, hogy jóval drágább a RAFS-nál, így az uniós támogatású projektek költségvetésébe belefér, a kizárólag hazai pénzből fedezettekbe azonban nem. Márpedig a nagykörúti felújítás ez utóbbi csoportba tartozik. Remélhetőleg tíz évet azért kibír - mondta lapunknak név nélkül egy közlekedési szakember.
A témáról részletesen olvashat a Figyelő hetilap április 30-i, idei 18. lapszámában.
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.