Magyarország helyett Grazot választotta kapacitásbővítésre a Jaguar-Land Rover márkatulajdonos indiai Tata konszern, de gyárépítési terveit sem fújta még le. Hazánk is a listán van.
Két betű, az XE az indiai Tata tulajdonába került Jaguar talán mindent eldöntő nagy reménye. Az XE ugyanis annak a tavaly, Párizsban debütált új modellnek a neve, amely a középkategória legharcosabb csoportjában, a prémium szegmensben fog olyan nagyágyúkkal megküzdeni a vásárlók pénzéért, mint a BMW 3, a Mercedes C vagy az Audi A4. De még a Jaguarnak se tuti a győzelem, bár a csoport olyan biztos abban, hogy a modell elnyeri a vevők kegyeit, hogy a gyártás Angliá...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/28 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.