Figyelő Online
- GYÉVAI ZOLTÁN, Brüsszel
2015.07.16 06:16
A Lufthansa és az Air France az európai légiközlekedési piacot védené a közel-keleti riválisok agresszív terjeszkedésétől. Ha sikerül nekik, akkor a kisebb európai repterek, mint például a budapesti is, nagyon rosszul járnak.
Nem mindennapi társaság gyűlt össze június közepén az egyik előkelő brüsszeli szállodában. Európa öt piacvezető légicége, a Lufthansa, az Air France-KLM, a British Airwayst is a soraiban tudó International Airlines Group (IAG), a Ryanair és az EasyJet elnök-vezérigazgatói ritkán alkotnak egy asztaltársaságot. Az egymással kíméletlen versenyt folytató hagyományos és fapados légivállalatok ellentéteiket félretéve most mégis közösen lobbiztak az Európai Unió...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/29 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.