A Tata Motors a Gujarat állambeli Sanand üzemében gyártaná a Peugeot modelleket. Az együttműködés a Fiattal kötötthöz hasonló formát öltene. A Tata Motors 50 százalékos tulajdonnal rendelkezik az indiai és exportpiacra autókat, motorokat és hajtásláncokat gyártó Fiat India Automobile vállalatban. A 2006 óta működő együttműködésen belül 2013-ban szüntették meg a felek a Fiat autók értékesítését a Tata márkakereskedői hálózatában, már csak a közös gyártást folytatják.
A Peugeot a 208-as ferdehátú, a 308-as limuzin és a 2008-as crossover modellek indiai értékesítését tervezi.
A mostani lesz a Peugeot indiai piac megnyitására tett harmadik próbálkozása. Az első kísérlete a 2001-ben a Premier Automobiles vállalattal létesített együttműködés volt, ami pénzügyi problémák miatt hiúsult meg. Tíz évvel később a Peugeot Mumbaiban nyitott képviseletet, az európai piacon elszenvedett forgalomcsökkenés miatt azonban kis híján csődbe jutott, ezért feladta tervét.
A Tata Motors részvénye hétfőn több, mint nyolc százalékkal erősödött a hírre.
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.