A világ sok más országában sikerült ezt nagyobb tempóban és olcsóbban létrehozni. A bevezetést végző cég hazai vezetője lapunknak azt mondta, a fejlesztés hamar megtérül.
Valószínűleg nem sokan emlékeznek rá, de 2005-ben már majdnem elkészült a budapesti e-jegyrendszer. Akkor Elektrának hívták, és 2008-ra kellett volna működnie. Ez persze nem történt meg, vagyis ehhez képest még a négyes metró is valódi sikertörténet. A döntéshozók kommunikációjában ez egy hipermodern megoldás, hasonló csak a leggazdagabb nyugati városokban működik.
Vitézy Dávid, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) korábbi vezetője ennek kapcs...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/41 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.