Évtizedes beruházások leporolásával akarja bebiztosítani a kormányzat az uniós források maximális felhasználását. Az utolsó pillanatban felelevenített fejlesztések azonban számos aknát rejtenek.
Közel tíz éve, 2005 decemberében hirdették ki, hogy 62 milliárd forintért a Strabag és a Hídépítő konzorciuma építheti meg az északi M0-s hidat
(képünkön). Akkor nem merült fel európai uniós forrás bevonása, azonban a kényszer nagy úr, és most utólag próbálja a magyar kormány elszámoltatni. Nem véletlen azonban, hogy eddig nem próbálkoztak vele. Az EU-nak szigorú előírásai vannak a projektek környezetvédelmi előkészítésére, de talán közeleb...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/42 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.