Figyelő Online
- Bucsky Péter
2015.11.05 06:20
A legtöbb nagyvállalat szeretne zöldnek látszani, ám sokszor csak marketingfogás a természet védelme, a jóhiszemű vásárlók pedig a kívánttal épp ellentétes hatást érhetik el, ha nem tájékozódnak alaposan.
A fejlett országokban ma már fontos szerepe van a piaci sikerben, hogy egy termék vagy szolgáltatás előállítója is elkötelezett a környezet védelme mellett - legalábbis látszatra. Sokszor ugyanis nem valós felelősségvállalásról van szó, csak üzenetként jelenik meg a zöldszemlélet, ám hosszú távon ez igen veszélyes stratégia. Erre már angol kifejezés is van: greenwashing, azaz a zöldnek beállított, de környezetileg káros termékek-szolgáltatások. Ennek most ...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/45 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.