Az Uber ma már a világ több mint 340 városában biztosít fuvarmegosztást. Az olyan nagyvárosokban, mint amilyen London is, gyakran fordul elő, hogy több utas szeretne ugyanabban az időben hasonló útvonalon közlekedni. December 4-től úttörő szolgáltatással bővíti kínálatát Londonban az Uber: az egy irányba utazók megoszthatják egymással az autót, ezáltal csökkenthetik kiadásaikat. Az utasok egy fix díjat fizetnek, amely nagyjából 25 százalékkal olcsóbb, mint a "hagyományos" UberX-utazás ára.
A jelenleg 15 városban működő UberPOOL már bizonyított: San Franciscóban például az összes Uber-utazás felét ezzel a szolgáltatással bonyolítják. Az UberPOOL az autós partnerek számára azért jó, mert kevesebb idő telik el az egyes utazások között, a városnak pedig nagy előnyt jelent, hogy kevesebb autó terheli az utakat, vagyis idővel csökken a közúti forgalom és a légszennyezés. Los Angelesben például az első nyolc hónapban több mint ötmillió UberPOOL-utazást bonyolítottak, amellyel a városon áthaladó forgalom kb. 12,7 millió kilométerrel, a szén-dioxid kibocsátás pedig 1400 tonnával csökkent.
Az UberPOOL hasonlóan működik, mint a jelenleg Budapesten is elérhető szolgáltatástípus, az UberX: az utas megadja úticélját és rendel egy fuvart. Az utazás ára az appban előre megtekinthető. Maximum három ember vehet részt egy utazásban, vagyis az úticéllal együtt azt is meg kell adni, hogy hányan fognak utazni. Az app ezután megmutatja, hogy ki lesz az utazáshoz csatlakozó útitárs.
„Mivel a korábban üres üléseket feltöltjük utasokkal, az új szolgáltatás csökkenti mind a forgalmi dugók számát, mind pedig a légszennyezés mértékét Londonban. Azt reméljük, hogy az UberPOOL vonzó alternatívát kínál a saját autó tulajdonlással szemben" - mondta el Jo Bertram, az Uber regionális igazgatója.
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.