Jelenleg versenyképes Magyarország és a hazai kkv-k, de hogy ez így is maradjon, nagyon oda kell figyelni a képzésre s a k+f-hez szükséges tudás megszerzésére – mondja a járműipari rendszereket gyártó és fejlesztő Continental-csoport országkoordinátora. Szót ejtett arról is, milyen változáshoz vezet, hogy az autó egyre kevésbé élvezeti cikk.
– Novemberben jelentettek be egy 5,1 milliárdos beruházást, amelyet Nyíregyházán, illetve kisebb részben Makón valósítanak meg. Mennyire volt nehéz ezt Magyarországra hozni?
– Nagyon. Ha nincs az 1,7 milliárdos állami támogatás, akkor még nehezebb lett volna, jó eséllyel nem mi nyerünk. Hiába kiemelt jelentőségű Magyarország a Continental számára, itt van a közelünkben Csehország, Szlovákia, Románia, ahol a szakképzet...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/51 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.