Csárdi Antal, az ellenzéki párt fővárosi képviselője pénteken, Budapesten tartott sajtótájékoztatóját követően az MTI-nek elmondta, a jelenlegi csepeli HÉV legfeljebb akár 550 utast is el tud szállítani, míg a hamarosan az 1-es vonalon üzembe álló, a világ leghosszabb villamosának tartott CAF-szerelvények legfeljebb csak 350 utast tudnak befogadni.
Az LMP szerint a költségekkel, a megvalósíthatósággal és a hasonló részletekkel egyáltalán nem számoló ötletek azt bizonyítják, hogy a kormány és a főváros teljesen kapkodva, hozzá nem értő módon készíti elő az olimpiát.
Csárdi Antal emellett ismét kitért arra, hogy a fővárosnak nem kellett volna szerződést bontania a kabinettel az agglomerációs közlekedés üzemeltetéséről, mivel így a város már nem tudja majd behajtani, a korábbi állami tartozásból fakadó jogos igényét. Hangsúlyozta továbbá, az agglomerációs közlekedést a finanszírozási nehézségek ellenére is egységként kell kezelni, különben veszélybe kerülnek az olyan hosszú távú tervek, mint például a 2-es metró és a gödöllői HÉV összekapcsolása.
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.