brusszel


A Lufthansa digitális poggyászrögzítésbe kezd

Figyelő Online
2016.03.18  11:29   
mail
nyomtatás
A Lufthansa-alkalmazás új szolgáltatási opciói egyszerűsítik a repülést; RIMOWA elektronikus címke támogatja a poggyászadatok digitális rögzítését.
A „Repülés - újragondolva" szlogen jegyében a Lufthansa egyre testre szabottabb termékeket és szolgáltatásokat kínál utasainak az utazási lánc minden pontján. A légitársaság legutóbb digitális poggyászkezelő szolgáltatásait fejlesztette tovább. A mobil beszállókártyájukon található hivatkozás segítségével az utasok a Lufthansa-alkalmazásban nyomon követhetik, hol található épp a poggyászuk - írja a digitalhungary.hu.

A célrepülőtérre érkezéskor az alkalmazás tájékoztatja az utasokat, hogy pontosan melyik reptéri csomagszállító szalagon találják majd a csomagot, és (júniustól kezdődően) a poggyászkiadás konkrét időpontját is közli. Így hasznosabban tölthetik a várakozási időt, pl. italt fogyaszthatnak a váróban, vagy vásárolhatnak a repülőtéren.

Az először Frankfurtban, Münchenben, Stuttgartban és Milánóban elérhető szolgáltatást a Lufthansa fokozatosan terjeszti ki más repülőterekre. Abban a kivételes esetben, ha a poggyász más járatra kerül, az utas értesítést kap, és gyorsan, egyszerűen kérheti csomagja továbbítását, kitöltve a Lufthansa-alkalmazásban található hivatkozáson keresztül elérhető űrlapot. Így többé nem kell várakozni a csomagszállító szalag és az elveszett poggyászok ügyfélszolgálati pultja mellett, mivel a csomagot később automatikusan kiszállítják az utas otthoni címére vagy tartózkodási helyére.

A poggyászkezelés másik innovációja a Lufthansa és a RIMOWA együttműködésének gyümölcse: a RIMOWA elektronikus címke. Ez az iparág első digitális, teljes körűen integrálható mobil megoldása, amely gyorsítja, kényelmesebbé és biztonságosabbá teszi a csomagok kezelését utazás közben. Miközben a bőröndöket és utazótáskákat ma még manuálisan regisztrálják és papírcímkével látják el, a Lufthansa RIMOWA elektronikus címkét használó utasai hamarosan akár otthonról vagy út közben is regisztráltathatják poggyászukat a Lufthansa-alkalmazásban. A digitális beszállókártya segítségével adataikat Bluetooth-kapcsolaton keresztül, egyetlen koppintással elküldhetik a RIMOWA elektronikus címkével ellátott csomagokra. Az adatok azonnal megjelennek a bőröndbe épített adatmodulon. Az ellenőrzött bőröndöt ezután már csak fel kell tenniük a Lufthansa poggyászleadó pultjának szállítószalagjára. Az adatokat megjelenítő elektronikus kijelző méretében és megjelenésében egyaránt a jelenlegi papírcímkéket idézi. A fontos információk védve vannak a pára, a hőség, a hideg, a zuhanás és a rázkódás ellen, és a címkét nem lehet letépni.

A múlt ősszel indított próbaüzem sikere nyomán a funkció hivatalos bejelentése 2016. március 14-én várható. Az Európai Bizottsággal közös próbaüzem keretében a Lufthansa ezzel párhuzamosan bevezette az otthoni nyomtatású poggyászcímke használatát. Az unión belüli utasok otthon, normál papírra kinyomtathatják a címkéjüket, és behelyezhetik a bőröndhöz rögzített átlátszó tasakba. Ezáltal gyorsabbá és kényelmesebbé válik a reptéri poggyászkezelés, csakúgy, mint a poggyászfeladási pult önkiszolgáló megoldásainak használata.

Kapcsolódó cikkek
digitalhungary.hu
mail
nyomtatás
címkék: Lufthansa

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.