brusszel


A Huawei Messivel erősít

Figyelő Online
2016.03.18  12:09   
mail
nyomtatás
A Huawei bejelentette, hogy Lionel Messi csatlakozott a vállalat globális márkanagyköveteihez. Ahogy a világ egyik legjobb futballistájának szenvedélye milliókat ösztönöz arra világszerte, hogy kiváló teljesítményre törekedjenek, úgy a Huawei az infokommunikáció területén létrehozott innovációival motiválja az embereket.
A Huawei szerint, a sport nagyszerű módja annak, hogy az emberek életét gazdagabbá tegyük, ezért a vállalat elkötelezett a sport, és leginkább a futball iránt. Az elmúlt években a Huawei számos csapatba fektetett be, mint például az Américaba, a Santa Fe-be, a Sporting Cristalba, az Arsenalba, az Atlético de Madridba és az AC Milanba annak érdekében, hogy inspirálja az embereket a világ minden táján, és az olyan játékosokat, mint Robert Lewandowski, Alexis Sánchez és most Lionel Messi, akikről a vállalat úgy gondolja, hogy osztoznak a márka értékeiben.

"Örömmel jelentjük be együttműködésünket Lionel Messivel, aki rendkívüli személyiségével arra ösztönzi az embereket a világ minden táján, hogy kövessék az álmaikat, nézzenek szembe a kihívásokkal és legyenek jobbak minden nap. Messi az az ember, aki sok mindenben osztozik a Huawei értékeivel és mindig keresi a lehetőségeket, hogy hogyan lehetne nagyszerűbb." - mondta el Tyrone Liu, a Huawei fogyasztói üzletágának latin-amerikai vezérigazgatója.

Lionel Messi elmondta: "Harcolnod kell azért, hogy elérd az álmaidat. Áldozatot kell hoznod, mindent bele kell adnod, és mindig arra kell gondolnod, hogy eléred a csúcsot. Az a nap, amikor úgy gondolod, hogy már nincs továbblépés, az egy szomorú nap minden játékos számára."

A Huawei Magyarországon is részt vállal a versenysport támogatásában: a vállalat a Magyar Vízilabda Szövetség technológiai partnerévé vált 2015-ben, amely keretében immár második éve segíti az utánpótlás-nevelést és csúcstechnológiás készülékekkel támogatja a szövetséget.

Az innováció és a kiválóság iránti elkötelezettségének köszönhetően a Huawei ma már a világ harmadik legnagyobb okostelefongyártója. Teljesítményük és dizájnjuk miatt a Huawei zászlóshajó készülékei, a Mate, P és G szériák okostelefonjai világszerte népszerűek. Az elsősorban üzleti felhasználók számára fejlesztett Mate 8 okostelefonból közel 3 millió darabot szállított ki a Huawei 2015. november 26-i hivatalos bemutatója óta.

Kapcsolódó cikkek
mail
nyomtatás
címkék: HuaweiMessi

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.