brusszel


Nevet vált a Tokaj Kereskedőház

Figyelő Online
2016.04.19  15:45   
mail
nyomtatás
A Grand Tokaj nevet választotta a korábbi Tokaj Kereskedőház Zrt., amely a Bocuse d'Or Budapesten rendezendő európai döntőjének borszponzora lett.
„Új névvel, Grand Tokajként folytatja működését a korábbi Tokaj Kereskedőház Zrt. Az új név és arculat jobban kifejezi a vezető magyar borászati vállalat térségben betöltött meghatározó szerepét, valamint az országimázst is méltón képviseli"- jelentette be Tombor András, a cég felügyelőbizottságának elnöke. Hozzátette, a „Grand" szó pedig a borászat borvidéken képviselt súlyára és jelentős integrátori szerepére utal.
A Grand Tokaj új logójának szimbolikája ötvözi a magyar Szent Koronát és a régi kulcsot, amelynek kettős jelentése van. Egyrészt a magyar Szent Korona utal Tokaj "borok királya, királyok bora" státuszára, valamint Tokaj országimázst formáló erejére. A kulcs inkább emocionális utalás - "kulcs a szívekhez" - aminek a legfontosabb célja, hogy elérje: a magyarok és a világ újra a szívébe zárja Tokajt. A kulcs egyben magában hordozza azt a szimbolikát is, miszerint kulcs nyitja a régi tokaji titkokat őrző ajtókat.

Az új arculati elemekkel rendelkező Grand Tokaj termékekkel a világ legrangosabb séfversenyén, a Bocuse d'Or európai döntőjén, 2016. május 10-11­-én Budapesten találkozhatnak először a fogyasztók, ugyanis a magyar cég nyerte el a jogot, hogy a rangos esemény borszponzora legyen. A Bocuse d'Or-on történő részvétel egyben jelzi a Grand Tokaj megújult termékkínálatának nemzetközi piacokra történő bevezetését is és egy új stratégia elindítását.

E cél támogatása érdekében egy újabb nemzetközi együttműködést kötött a Grand Tokaj: ezentúl a széleskörű kapcsolatokkal és tapasztalatokkal rendelkező osztrák származású stratéga Lenz Moser támogatja a cég munkáját. A világszerte elismert borszakértő 400 éves borászati múlttal rendelkező dinasztiából származik, nagyapja tette világhírűvé az osztrák Zöld Veltelini borokat. Emellett Moser jól ismeri a magyar borok történetét, a borvidékeket, azok értékeit, valamint Tokaj egyedülálló borászati és természeti adottságait, amely biztosítja például a világszinten is kiemelkedő minőségű édes fehérborokat. A Grand Tokaj különösen a száraz Furmint nemzetközi értékesítésében számít Lenz Moser tapasztalataira. „Elképesztően izgatott vagyok, hogy a Grand Tokaj nemzetközi stratégája lehetek. Úgy vélem, hogy ezt a céget kell követni, a térség nagy játékosát, mert ők képviselik leginkább a régiót. A tapasztalataimat a marketing és a termékfejlesztés terén osztom meg, de emellett kiterjedt nemzetközi kapcsolati hálómmal is támogatom a cég értékesítési stratégiáját" - mondta el a szakértő.
Kapcsolódó cikkek
MTI
mail
nyomtatás

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.