Új projektet indul Magyarország népszerűsítésére
Figyelő Online
2016.08.05 14:20
Csaknem 11 milliárd forintos programot indít a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a turisztikai kínálat népszerűsítése és az idegenforgalmi vállalkozások piacra jutásának elősegítése érdekében - közölte az MTÜ
A Turisztikai Innovációs Marketing Együttműködési Alapprogram (TIMEA) elnevezésű projekt 2,4 milliárd forint magyar költségvetési forrásból és az Európai Unió 8,350 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatásából valósul meg.
A Turisztikai Ügynökség a Nemzeti turisztikai marketing és keresletösztönző program felhívására nyújtotta be pályázatát, amelynek fő tartalmi elemei 85 százalékban nemzetközi, 15 százalékban pedig belföldi marketingtevékenységre terjednek ki.
A projekt várható eredményei között példaként említették az új piacok elérését, szemléletformálást a vállalkozások körében, valamint szakmai hozzájárulást a szolgáltatások minőségének emeléséhez. A program reményeik szerint segíti a magyarországi vendégforgalom, illetve az abból származó bevételek növekedését, a külföldi turisták magyarországi tartózkodásának meghosszabbítását, ezáltal növelve az országon belüli fogyasztásuk mértékét.
Kiemelték: a nemzetközi marketingtevékenység három szintű kommunikációs keretrendszerének alapja az ország ismertségének növelését célzó imázskampány. Amellett, hogy a program innovatív eszközök segítségével mutatja be az ország stratégiai turisztikai termékeit, kiemelt figyelmet fordít az orvosi, a szenior és az akadálymentes turizmus fejlesztésére és népszerűsítésére.
A küldő piacokon mindez döntően a lakosságot közvetlenül elérő médiakommunikáció formájában jelenik meg. A kampányok kiegészülnek helyi akciókkal, Magyarország turisztikai kínálatát külföldön attraktív módon bemutató szakmai rendezvényekkel, workshopokkal, ahol a magyar turisztikai vállalkozások is bemutatkozhatnak a nemzetközi porondon.
A projektnek része továbbá több információtechnológiai, informatikai fejlesztés is. Ezek a mintegy 32 ezer turisztikai szolgáltatást magában foglaló Nemzeti Turisztikai Adatbázis minél szélesebb körű hozzáférhetővé tételét, szolgáltatásainak, különösen a külföldi turisták tájékozódását támogató webes megoldások, interaktív alkalmazások bővítését és akadálymentesítését célozzák - olvasható a közleményben.
MTI
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.