Az Opelnél számszerűsítették a Brexit várható veszteségét: 305 millió font jött ki az első menetben. A népszavazás után sokan recessziót jósoltak. Ez alaposan visszavetheti az autóeladásokat, pedig idén 2,7 millió kocsit akartak eladni Nagy-Britanniában. Ez hétszázezerrel lenne több. mint tavaly. Ezt a nyereséget vinné el a Brexit. Egyelőre senki sem tudja, hogy a fogyasztók hogy reagálnak a brit kilépésre. Az autókereskedők egyelőre nem jeleztek komolyabb visszaesést. Persze a nyár az autóeladások szempontjából nem meghatározó. Statisztika még nincs arról, hogy az autóeladások hogy alakulnak majd Nagy-Britanniában.
Theresa May miniszterelnök mindenesetre megerősítette: idén nem nyomja meg a kilépés gombját. Egyelőre tehát csak a font értékének csökkenése befolyásolja a nagy német autógyárak döntését. Ha Nagy-Britannia kiválik az 500 milliós európai piacból, az mindenképp döntő fordulat lenne ezen a téren is. London ezt mindenképp szeretné elkerülni. Kérdés, hogy mit szól ehhez Brüsszel? Merkel kancellár, Hollande elnök és Renzi miniszterelnök egy kis olasz szigeten vitatja meg ma az EU jövőjét. Az egyik fő téma a Brexit.
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.