Egy kínai partnerségre alapozva évi tízmilliárd forint körüli forgalmat céloz a kecskeméti Magnus Aircraft Zrt.
Szeptember 28-án új fejezet kezdődhet a magyar repülés történetében. Ha semmi nem jön közbe, a Kecskemét-matkópusztai repülőtérről magas rangú vendégek, köztük Lepsényi István államtitkár jelenlétében emelkedik a levegőbe a magyar–német fejlesztésű kétüléses eFusion. Állítólag ez a világ első, tisztán elektromos hajtású oktató és alapműrepülésre is alkalmas kisgépe.
Katona Imrének, a magyar fejlesztő és gyártó Magnus Aircraft Zrt. ...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2016/38 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.